Objednávkový software
Podmínky použití
1. Úvodní ustanovení Tyto VOP upravují obchodní vztahy mezi společností Heavenly Service (dále jen „Prodávající“) a zákazníkem (dále jen „Kupující“) při nákupu softwarových produktů a IT služeb.
2. Definice pojmů • Software: Programové vybavení (mobilní a desktop aplikace), poskytované prostřednictvím elektronických kanálů. • Služby: IT služby, zejména technická podpora, aktualizace softwaru, cloudové služby a jiné služby dle aktuální nabídky. • Kupující: Osoba nebo společnost, která nakupuje software nebo služby od Prodávajícího.
3. Objednávka a uzavření smlouvy • Kupující objednává software a služby prostřednictvím elektronického formuláře, e-mailem nebo písemnou objednávkou. • Smluvní vztah vzniká potvrzením objednávky ze strany Prodávajícího.
4. Cena a platební podmínky • Ceny softwaru a služeb jsou uvedeny v aktuálním ceníku Prodávajícího. • Platby probíhají bezhotovostně na účet Prodávajícího. Detaily a lhůty splatnosti jsou uvedeny na faktuře.
5. Dodání softwaru a služeb • Software je dodáván elektronicky (stažením, poskytnutím přístupových údajů). • Termíny dodání softwaru a aktivace služeb jsou specifikovány v potvrzení objednávky.
6. Licenční podmínky a duševní vlastnictví • Kupující získává nevýhradní licenci k užívání softwaru dle licenčních podmínek výrobce. • Veškerá práva duševního vlastnictví zůstávají výrobcům softwaru, případně Prodávajícímu.
7. Práva a povinnosti smluvních stran • Prodávající se zavazuje dodat software a služby dle objednávky včas a v dohodnuté kvalitě. • Kupující se zavazuje dodržovat licenční podmínky, využívat software a služby výhradně v souladu s jejich účelem a určením.
8. Podmínky vrácení peněz a reklamace Specifikace, kdy lze/ne lze vrátit peníze: • Peníze za software se nevracejí po jeho aktivaci či použití. • Nárok na vrácení peněz vzniká pouze v případě, že software nebyl dodán, nefunguje vůbec nebo je vadný a nelze jej opravit. • Peníze za služby lze vrátit pouze za celé nevyužité měsíce předplacených služeb. Pravidla pro nevyužité služby: • Pokud Kupující odstoupí od smlouvy služeb před jejich úplným vyčerpáním, Prodávající vrátí poměrnou část peněz za celé nevyužité měsíce. Pokud Kupující využil slevu za předplacení, bude vrácena částka odpovídající ceně po slevě. Trial období služeb zdarma: • Vybrané služby mohou být dostupné ve zkušebním režimu zdarma po omezenou dobu uvedenou v nabídce.
9. Vyloučení odpovědnosti • Prodávající neodpovídá za škody způsobené nesprávným nebo neodborným používáním softwaru a služeb ze strany Kupujícího. • Kupující odpovídá za správné pochopení účelu a funkcí zakoupeného softwaru před jeho objednáním.
10. Ochrana osobních údajů a mlčenlivost • Smluvní strany se zavazují chránit osobní a citlivé údaje druhé strany. • Porušení mlčenlivosti a ochrany údajů bude řešeno v souladu s platnou právní úpravou ČR.
11. Zákaz konkurence a ochrana informací • Kupující se zavazuje neposkytovat informace ani podporu konkurenci Prodávajícího, které by mohly poškodit Prodávajícího.
12. Závěrečná ustanovení • Nedílnou součástí těchto VOP je aktuální znění firemního řádu Prodávajícího zveřejněné na jeho webových stránkách. • Aktuální znění VOP je vždy dostupné na webových stránkách Prodávajícího. Kupující potvrzuje, že se s nimi seznámil před objednáním. • Spory vzniklé v souvislosti s těmito VOP budou řešeny smírně. Pokud takové řešení není možné, budou spor řešit příslušné soudy České republiky dle platných právních předpisů.
Zásady ochrany osobních údajůі
1. Proces objednávky, fakturace a reklamace Objednávky • Objednávky jsou přijímány elektronicky prostřednictvím internetové stránky, e-mailem nebo písemnou formou. • Každá objednávka musí obsahovat: ◦ Přesnou specifikaci softwaru/služeb; ◦ Identifikaci zákazníka (název firmy, kontaktní osoba, kontaktní údaje); ◦ Požadovaný termín dodání. Fakturace • Faktury se vystavují na základě potvrzené objednávky. • Standardní splatnost faktur je 14 dní od data vystavení, není-li dohodnuto jinak. • Faktury jsou zasílány elektronicky na e-mail zákazníka. Reklamace • Reklamace se přijímají písemně (e-mailem nebo doporučeným dopisem). • Nutné údaje reklamace: číslo objednávky, popis závady, kontaktní údaje. • Reklamace budou řešeny ve lhůtě dle zákona či smluvních podmínek, maximálně však do 30 dnů od přijetí reklamace.
2. Politika používání Softwaru a služeb • Zákazník získává právo užívat software a služby výhradně dle licenčních podmínek výrobce. • Je zakázáno neoprávněně kopírovat, distribuovat, měnit nebo prodávat software bez souhlasu výrobce nebo Společnosti. • Zákazník musí dodržovat účel použití softwaru definovaný výrobcem.
3. Pravidla důvěrnosti a ochrany dat • Zaměstnanci a spolupracovníci Společnosti jsou povinni zachovávat mlčenlivost o všech informacích získaných od zákazníků a partnerů. • Veškeré osobní a podnikové údaje zákazníků budou chráněny v souladu s platnými zákony ČR a EU (GDPR). • Přístup k důvěrným údajům mají jen oprávněné osoby Společnosti.
4. Zásady práce se zákazníky a partnery • Zaměstnanci Společnosti jsou povinni jednat se zákazníky zdvořile, profesionálně a transparentně. • Veškeré informace, ceny, podmínky a specifikace softwaru a služeb musí být zákazníkům poskytovány jasně a srozumitelně. • Společnost buduje vztahy s partnery a dodavateli na základě vzájemné důvěry, respektu a dlouhodobé spolupráce.
5. Pravidla pro zacházení s citlivými údaji • Citlivé údaje (např. obchodní tajemství, osobní údaje, přístupové údaje) musí být vždy chráněny proti zneužití, odcizení nebo neoprávněnému přístupu. • Veškeré dokumenty obsahující citlivé údaje musí být zabezpečeny a přístupné pouze oprávněným osobám. • Při ukončení spolupráce se zaměstnancem či partnerem je nutné zajistit vrácení nebo zničení všech citlivých dokumentů a dat.
6. Pravidla kontaktu se zákaznickou podporou • Zákaznická podpora je dostupná prostřednictvím e-mailu, telefonu nebo online chatu v pracovní dny od 9:00 do 17:00 hodin, není-li uvedeno jinak. • Zaměstnanci zákaznické podpory jsou povinni reagovat na dotazy zákazníků nejpozději do 48 hodin od přijetí požadavku v pracovní době. • Zákaznická podpora řeší dotazy týkající se objednávek, fakturace, technických otázek k softwaru a službám či reklamací.
Závěrečná ustanovení • Tento firemní řád je závazný pro všechny zaměstnance a spolupracovníky Společnosti. • Porušení tohoto řádu může být důvodem k vyvození pracovněprávních či smluvních důsledků. • Aktuální znění firemního řádu je dostupné všem zaměstnancům a partnerům na interním úložišti Společnosti a webových stránkách Společnosti.